tisdag 21 november 2017

Trött seg tisdag......

Hej på er, i dag minsann var jag trött som jag vet inte vad när jag kom hem, sov i 3 timmar...jisses. 
Sen blev det bara soffhäng med gubben, o kollade på hela Sverige bakar. 
I morgon blir det ett besök till gymmet, dags ta hand om sin hälsa lite, bli av med några kilon, hoppas jag, sen lite fotografering kanske. Skulle varit på fotoklubben i dag, men va för trött......
Blev bara en mobil bild i dag, se under här.

Nattinatt på er......vore kul om du som tittar in här lämnade några ord, som sag förut, kul se vem som tittar in...kramkram




3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag tittar förbi här:-) Håller med om att det är trevligt med kommentarer. Vet inte om tiderna förändrats men jag hade en annan blogg för några år sedan och då uppfattade jag det som att det var vanligare med att man lämnade en kommentar. Hur uppfattar du det?

    Kram, Petra

    https://hemmafrunsdagligheter.blogspot.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Stämmer nog, tror Instagram tar över lite.
      Kram 😀

      Radera
    2. Ja, instagram verkar vara det mest aktuella idag :-)

      Radera